Francine har lite tråkigt


Du heter: Francine

Smeknamn: Frasse, Franne, Fancy... 

Låt som när du är ledsen sörjer till? Mr Lonely- Akon 

Beroende av: Coca Cola! :)

Vad tror folk om dig? Hm.. ingen aning? Vad tror ni om mig? :)

Vad får du oftast komplimanger för? Min längd, min hudfärg, Mina ögon :)

Hur imponerar man på dig? Vet faktiskt inte 

Brukar du skratta för dig själv? Ibland :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jaa hon kommer på söndag"

Var bor du? In ma house 

Trivs du där? Ja absolut, jag älskar mitt hem :)

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Vem ringde du senast?: Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte  ihåg

Brukar du komma i tid: Beror på vad det är jag ska komma i tid till :)

Hur känner du dig nu: Ensam

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Hahaha, nice

Hade du en bra kväll igår: Ja :)

Favorit dryck på morgonen: Päronjuice, mmm :) 

När brukar du oftast gå och lägga dig: På sommarlovet runt 4 kanske 

Är du blyg?: Never ever!

Sysslar du med någon idrott: Nepp 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja då ;) 

Har du spytt offentligt: Nix


Är du nöjd med ditt liv: Ja

Är du bortskämd: Det beror helt på vad man jämför med men jag anser att jag är bortskämd på vissa sätt
Vad gör du i morgon:
Då ska jag på fest :)

Vad är det värsta du vet?: Falska människor, prov

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja jag har jättefina vänner 


Du samlar på: Ingenting speciellt tror jag

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, shoppa, och spara!

Vill du gifta dig: Ofc!^^


Vill du ha barn: Absolut, 4 stycken :)

Är du musikalisk?: Noo:)

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, Cola

Bor dina föräldrar tillsammans: Nope men jag har ingenting att klaga över :)

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har hänt men det är väl inget fel med det

Biter du på naglarna: Mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0