Mitt livs näst sista sommarlov 2010


Årets sommar tycker jag har varit den bästa sommaren. Det började med London resan som var hur rolig som helst. Ska dit igen i oktober med mina vänner, det kommer bli awesome! När jag kom tillbaka var det Gothia fast i år jobbade jag. Det var både jobbigt och roligt. Jag fick även lära känna nya människor, det var det bästa. Det var också själva gothia som Francine tycker om, det var också roligt. Efter några veckor var det Göteborgs Kalaset det var nog det bästa med hela sommaren. Viola, Henriket och Carin ni gjorde min sommar! Nu är det bara 3 dagar kvar till skolan, en vanlig helg känns det som. Jag längtar till skolan mest längtar jag efter att träffa mina klasskamrater som gör mina dagar till max! Bara 3 dagar kvar :D

Hoppas att du också har haft ett bra lov för det har jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0