Torsdag :)

Aaah bloggen! Kan börja lite smått om vad som hände igår. Igår var jag på fest med mina vänner det var jätte roligt efter festen gick vi runt i avenyn lite och hade roligt. Klockan var typ 1.30 när vi skulle ta pårvagnen hem men nepp vi hade missat den sista spårvagnen, vi var tvungna att vänta till klockan 5. Vi började gå runt i Avenyn och lite i stan sen gick vi i Mc' Donalds och satt och vänta på spårvagnen i tre timmar. Det var både roligt och tråkigt men vi träffade snygga killar som var pratglada :). Vid 3 ser jag min storebror ute får väldens utskällning det var inte så roligt kan jag säga men klockan 5 tog vi spårvagnen till Carin och sov hos henne :) Värsta natten i hela mitt korta liv...
 
Idag har vi inte gjort så mycket gick bara runt lite på kalaset sen vid 7 drog jag hem. Imorgon ska bli min vilodag hoppas jag sen på lördag får vi se vad som händer :D Hoppas ni har haft en bra i alla fall! Nu ska jag soooova!
Ciao
Trackback
RSS 2.0