A Wonderful day with my girl Carin:)


Under eftermiddagen träffade jag Carin, min barndomsvän. Vi kollade på Sex and the city 2. Den var jätte bra. En film som alla tjejer borde se tycker jag. Efter filmen gick vi runt lite i stan och snackade lite. Jag och Carin har inte varit med varandra ensamma på flera år så det var verkligen skönt att vara med henne alone :) Lyckad dag ialla fall :D

Imorgon ska jag till stan igen och lämna in min iPhone again, hoppas den tar inte för lång tid på lagning. Men jag tror de kommer ge mig en ny mobil för jag har lyckat" förstöra den totalt.
Nana gött!

Kommentarer
Postat av: crem - music & a bit of fashion

Awww så sööt, love you lover:D! Filmen var awesome och det var du med, det var verkligen en lyckad dag. Vi ses snart, puss på dig:D!

2010-08-03 @ 10:53:12
URL: http://cremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0