23:e december

Aah imorgon är det julafton, hihi äntligen! Idag var jag och mamma o handla lite julklappar. Skulle köpa mina högtalare till datorn idag men hon i kassan sa att dem kommer kostade mycket mindre under rean. Lika fort som hon sa det lika fort fick hon tillbaka dem. Får vänta istället tills på söndag. Efter shoppingen bjöd mamma oss på pizza så vi satt på en pizzeria och pratade lite minne om Thailand som vi var för ett år sen. Synd att vi fick stanna här detta året :( men nästa år blir det nog en varm resa, vill gärna åka tillbaka till Thaliand eller Karibien anyway..
Imorgon blir det firandet med mina kusiner, det kommer bli mysigt :D
Våran lilla gulliga julgran hahahaha
jag och min lillebror är så kreativa ibland
GOD JUL ALLIHOPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0