29/7-2010


Heej :) Idag har min dag varit toppen, jag träffade Arianne. Jag har inte sett henne på 10 dagar det är sjukt mycket just när det gäller Arianne. Först åkte jag till min kusin Francines jobb och var där i några timmar. Älskar att vi har likadana namn så roligt när folk ropar "Francine" så svarar båda. Efter det åkte jag till Salgrenska Sjukhuset med Ariane. Hon har gjort illa fingrarna så hon skulle få nytt gips. Det var en av dem värsta minuterna i mitt liv. Hon fick så ont och  jag kände mig värdelös för jag vet inte hur jag ska bete mig. Exakt samma känsla kom upp som när min kusin födde sitt barn den 5:te juli. Men när det var klar mådde hon mycket bättre och vi gick runt i stan då var min Arianne tillbaka. Vi skratta, mobbade som vi brukar alltid göra. Älskar min Arianne, vi har alltid roligt tillsammans. Åkte hem vid 21- tiden. Nu ska jag städa mitt rum! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0