Måndag

Hellue =) Måndag, ny vecka härligt! Endast 3 veckor kvar nu till höstlovet känns bra. Helgen har varit bäst! Har umgåtts med mina bästa vänner och festen i lördags var verkligen lyckad! Fick lära känna alla mina vänner bättre också, minne för livet! Igår var vi på Kviberg Marknad för första gången  och det köpes som jag var i ett annat land. Men vi var inte där så länge vi köpte kebabrulle sen drog vi. När jag kom hem somna jag direkt. Idag blev det ingen skola för mig för jag glömde sätta på väcka klocka så jag vaknade klockan 10:00. Hade bara en lektion kvar så det var ingen idé att åka dit. Hoppas ni får en bra dag!
Miriam, Amran och Viola innan festen började :)

Kommentarer
Postat av: crem - music & a bit of fashion

sv: Haha visst är de:)!

2010-10-05 @ 16:49:55
URL: http://cremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0