Toppen dag

(lycklig Viola)

Hellue=) Vilken rolig dag det har varit idag för mig i alla fall! Först var det skola, sen klättrade vi och fäktades oxå. Jag har aldrig fäktas förut men det var ganska roligt. Sen mötte jag upp mammas kompis, vi satt och snackade lite. Så skönt att prata med vuxna ibland efter det mötte jag upp mamma, vi skulle gick och beställde en Iphone 4 så den kommer om några veckor. Efter det blev det gyma lite med Lucia och Viola sedan blev det fika på baguette stället. Amran och Miriam kom även förbi, vi satt och snacka om festen i lördags. Älskar verkligen dem 4 tjejerna, hoppas vi håller ihop läääänge. Roligt var det i alla fall,  sen åkte jag hem. Pluggar inför ett prov jag har imorgon usch. Jag tror det är mitt första prov sen vi började,"anteckna det" haha, god natt med er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0