Allt känns som vanligt igen :)

Hejhej! Då var helgen över och allt är som vanligt igen. Idag var det skola då sen åkte jag in till stan, först gick jag runt med en kompis Josefine. Sen träffade jag Ariane, Henriket och Mariana. Vi gick för att kolla när Sverige Demokraterna skulle prata men dem kom aldrig det var sån kaos där. Vi träffade Amran, Viola och Lucia där också. Efter det drog vi in till stan. Det var så längesen vi träffades allihopa och just att Ariane är tillbaka är jätte roligt. Allt kändes som vanligt igen :) Efter allt åkte jag hem och nu ska jag plugga lite sen sova. Imorgon blir det ingen skola för min del. Ååh vad jag längtar till på torsdag för då ska jag till LISEBERG :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0