Skola+Fika+Klubb+Carin


Jaa, igår var det fredag så jag var i skolan. Det var lite låång tråkigt men det berodde nog på vädert tror jag^^). Efter skolan träffade jag Arike, Viola, Belle, Carin, Nathalie, Lucia och Rebecka vi fikade lite i Café Vasa. Mysigt var det :). Efteråt var jag tvungen att gå för jag skulle ut. Så åkte hem fixade mig lite sen åkte jag ner till Göteborg igen. Vi var hos Ariane kusin och fixade oss för vi skulle på klubb. Vid halv 12 åkte vi hemifrån och var inne tills klockan 5. Det var såååå roligt, vi gick verkligen loss! :D Saknade bara mina vänner i min ålder. Det är bara 1 år kvar tills vi kan göra det men först måste jag fylla 17 :D. Efter att ha klubbat" åkte jag hem till Carin för att sova ( tack så mycket Carin för jag fick göra det <3<3) När jag var framme typ vid 6 satt vi och snacka lite sen somnade vi. Vid 9 åkte jag därifrån. När jag framme  somna jag direkt! :)

Nu ska jag fixa lite mat sen ska jag kolla på " Grown Ups" :)
Hoppas ni får en bra lördag! ( bilder kommer så fort jag har fått dem )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0