Projektarbete



Heej bloggen! Denna veckan har jag varit magsjuk, det började sen i måndagskväll. Nu känner jag mig frisk! <under dagarna jag har varit hemma har jag fundrat på vad jag ska ha för projektarbete nästa år. Att komma på saker är jag dålig på, men när jag väl har kommit på något då är jag duktig. Idag kom tanken om vad jag ska göra, jag ska göra ett UF som projektarbete tillsammans med 3 tjejer ifrån min klass och alla i gruppen tyckte att det lät bra. Jag tror det kommer bli jätteroligt och jag ser framemot att börja arbeta med det! Sheet bara 1 år kvar sen tar jag studenten, helt sjukt faktiskt att tiden går så fort !!

Nu ska jag ringa en kompis och prata lite med henne och imorgon blir det fika med några tjejkompisar sen ska vi på middag och sen ska vi sova över hos en tjejkompis. Tror det blir en toppen dag imorgon!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0