end of time


Japp sista gången jag kan skriva såhär (typ) summertime är över. Imorgon börjar skolan, mitt sista år på gymnasiet. Känns tråkigt men ändå spänndande. Så fort dessa 2 år eller snarare 11 åren har gått så fort så skulle det inte förvåna mig om detta året går oxå fort. Ska verkligen "njuta" av sista tiden med mina klasskamrater som jag vet att jag kommer inte vara med i framtiden och kommer satsa mer på skolan i hope. Känsla att tänka "detta är sista året kom igen, det är sista jullovet bla bla bla " gör mig fyfan lycklig. But people! nu går jag sakta in i skolan  varje dag men den 31 maj 2012 och kommer jag springa ut med glädje och känslan av frihet . Den dan, happiness!!! 280 dagar kvar..
Skolan ... LEGGOOOOOOOOOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0