Luchii 8-teen Birthdaai!

I Lördags fyllde Lucia 18 år och det skulle så klart firas. Jag jobbade från  kl 7-14 men humöret var på topp! Vi kom dit vid 7 och Lucia hade mat och fixat lite dricka allt var toppen. Fira våran kompisar tillsammans med mina närmaste vänner är alltid roligt. Allt gick inte som det var planerat men jag hade kul i alla fall och tror dem flesta hade oxå roligt. Efter det skulle Lucia ut på klubb o jag o miss vajayjay blev lite deppiga, men snart är vi 18 OOOH baam. Längtar inte så mycket längre men vill ändå fylla 18 :D Japp imorgon är det tisdag ska kanske dra till Göteborg med min lilla vän Jocelyn och hitta på lite trams tihihi, jag är ju hennes "låtsas stora syster " som hon säger. pusss
Bilder från i Lördags:

Friikiigirl-93

Me And Amran :D

Birthday Girl!

Party Animals


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0