Skola+ fika med Mariana

Haha sorry baby girl!
Ungefär för ett år sen, Jag och Mariana :)

Dagen började med skola, vi hade svenska redovisning idag och det gick åt skogen. Idag va alla så glada och goa i skolan tyckte jag, kanske för det var fint väder? Jaa, min sista lektion var iställd så jag åkte in till stan och möte Mariana. Vi gick till NK's espresso house och bara satt och snacka, vi hade mycket att "catch up" eftersom vi har inte träffats på ett tag. Det blev mycket snack, gossips, nyheter och skratt. Kan inte fatta att jag och Mariana träffades på ett körsång läger som var bara 2 dagar  när vi var 8-9 år och nu är vi jättebra vänner, lite cool så där haha :D aah och efter det åkte jag och mama till min morbror sen åkte vi hem :) Aa, det var min dag :D
MARIANA'S BLOGG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0