Min dag igår

Igår var jag med min  barndomskompis Carin. Vi har inte gjort något just vi 2 tillsammans sen i somras så det var nog dags att göra nåt. Vi shoppade och sedan åt vi. Så onyttiga vi var igår, inte okej. Hahaha men ibland är det roligt att bara "fet" äta sig med en kompis. Vi hade ialla fall jätte roligt tillsammans och nu planeras det att gå på bio imorgon. Får se om det löser sig. Älskar mina vänner <3

Vid midnatt började filmen " World Trade Center", usch vilken hemsk film. Det värsta va att det är en sann historia. Filmen tog slut ungefär klockan 3. Då vågar jag inte somna, va skit rädd att huset skulle rasa. Tv:en var min bästa vän i natt. Till slut somna jag vid 8 tiden på morgonen. Haha intressant va? :D
CARINS BLOGG KLICKA HÄR!!

Kommentarer
Postat av: Creemy - Fashion & Music

SV; AHAHA en riktig fetto dag, gissa om jag åt när jag kom hem:P hahah AAAH...äter aldrig så här var ett riktigt mat monster igår goosh! Det var kul och vara med dig Frasse, loved it And i love you too!<3



Hallå ville länka dig men det gick liksom bara inte:((..hur gör man sådär som du gjorde..

2011-01-07 @ 15:57:18
URL: http://cremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0