I miss London (bildbomd)

24 juni åkte jag plus 5 vänner till London:D Resan va rolig, massa minnen och jag saknar staden som bara den! Men i december ska kanske jag tillsammans 4 vänner tillbaka dit för att fira nyår och bara feestaa! Då är vi 18 år va fan :D Här kommer några bilder ifrån resan, har lust att lägga upp fler men detta få räcka. Kommer nog få någonannan gång en " i miss london" feeling då kommer det andra bilder hehe :D
Julia & Miriam på nån station :D
Viola, jag, Amran och Miriam i Oxford Street för lite shopping :)
Vid någon utgång :)
Asså jag dör varje gång jag ser denna bilden men iaf framför London Eye hahhaha
Mina vänner på Piccadilly Circus :D
Vi tillsammans med några som vi mötte vid London Eye hahha
Me and my friends hahha :D
Miss India , hahahhaha :D
Framför klockan, Big Ben :D
Hahaha, ooh vad jag saknar London, 4 månader kvar sen är vi tillbaka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0