Ariane's B-Day

oouuff, vilken kväll/ natt det har varit! Igår på kvällen hade min kompis Ariane förfest hos henne för att hon fyller 20 år. Det va jätte roligt och roliga människor va det där som man fick lära känna. Efter det var mellan 10-15 personer skulle vi dra till någon klubb inne i Avenyn, Göteborg. Till slut valde vi att gå till parken. Vi var där ända till kl 5 på morgonen. Det var också roligt, men det blev roligare när 3 deltagare från BigBrother kom.  Efter gick vi till MC sen drog alla hem. Mina fötter värkar som f*n  och jag som skulle med mina bästa vänner till karisma, nää jag tror jag skippar det. TAAAAGGAR TILLL LOOONDON PÅ FREDAG ISTÄLLET :D

---
Födelsedagsbarnet!
Knatte, Fnatte,Tjatte alltid bakom Queen F hahha.. nää skoja bah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0