I'm back


Jag, Amran, Julia och Miriam framför drottningens eller jag menar mitt hus :)

Ååh saknar London redan! Jag var där tillsammans med 5 tjejer i 7 dagar, en rolig resa. Det var en rolig upplevelse och man fick lära känna varandra bättre. Det blev en del shopping, kolla på alla sevärdheter, lära känna lite nytt folk. Nu väntar jag bara på mina vänner ska komma tillbaka, dem kommer imorgon.  Mer bilder kommer upp, lovade de andra att jag ska inte lägga upp något innan dom är tillbaks. I december då alla är 18 år så ska vi tillbaka dit och SKAKA! Nu är jag jätte trött, har arbetat i över 20 timmar denna helgen så nu ska jag soova!
Night Night ! x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0