Chacha Bloggen

Heey bloggen! Längesen jag bloggade men de två senaste veckorna har jag haft fullt upp, nu är allt som det ska SKÖNT! I onsdags var det Carins student, det va jätteroligt. Efter det gick vi på hennes motagning och åt lite mat. :)
Igår tog min lillebror konfirmationen och på kvällen hade vi konfirmationsfest. Det gick jätte bra och det var jätte roligt, mycket dans blev det. Igår kom även min bästa vän Stella från Lund hit, det skulle vara en dröm om vi bodde i samma stad. Vi har känt varandra i 16 år och att synas bara i 24 timmar tyckte jag vara lite för lite. När jag lämnade henne idag va det jätte tråkigt, men vi kommer synas snart igen. Jag ska tvinga hit henne hihi ;) Nu har jag några släktingar hos mig och min fötter värker så ska bara chilla och ta det lugnt, imorgon blir det 10 timmars jobb ååh :(
Mer bilder kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0