Då var man tillbaka igen...

Efter en lång uppehåll är jag tillbaka igen. Tråkiga perioden (höst& vinter) är här igen och man har inte lika mycket att göra längre så det är perfekt att börja blogga igen hehe. Dock är det jätte roligt att kolla tillbaka senare i framtiden. Sen uppehållet har det hänt en del saker jag har tagit studenten, bästa dagen i mitt liv och jag har även tagit körkortet hehe tar nog delad plats med student på de bästa upplevelserna i mitt liv. Jag har även varit två gånger i London och i Ayia Napa under sommaren. Hitills har 2012 varit ett bra år men det har varit lite upp och ner med det hehe. Men livet fortsätter och nu kommer det bli lättare att minnas varje dag när allt skrivs ner. Vi hörs lite senare ching a ling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0