FÖRSTA TATUERINGEN DONE!

 

IDAG GJORDE JAG DET! Hej btw  idag är en dag som jag alltid kommer minnas. Jag gjorde min första tatuering ( ursäkta mig för bilden). Jag skulle bara hänga med Meron och peppa henne och när jag skulle boka tid för mig själv så sa han som tatuera att han kunde göra den med en gång. Så blev det så  Jag har velat göra denna tatueringen i över ett år nu egentligen på arabiska men det var bara en kortvarig känsla. Jag älskar den och jag älskar att det står på franska ett av mina modersmål. jaa sen resten av dagen var jag med miriam och meron sen var jag en väldigt kort stund med soukeyna. Har tvättat av tatueringen allt är bra en så länge så får ser det går nu #supergladtjej.

Om det gjorde ont? JAAAA, ibland var det typ skönt men idag kunde det göra svinont. Men man överlever ju! Sen känslan efter när den är klar är underbar plus man känner sig duktig haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0