Bye bye 9- Teen

Hellue!

Längesen jag uppdaterade men men så ser livet ut mycket plugg. och om exakt 1h 30 minuter blir jag ett år äldre. Har tänkt på det hela dagen och haft vänner som har pratat om det hela dagen. Blir 20 år  Känns faktiskt lite roligt samt tråkigt. Vi blir man vuxen på ”riktigt”. Sjukvård ska kosta, bussen ska man betala som vuxen. Inga mer fritidskort på sommaren. Nä inte så många roliga fördelar men samtidigt jag tror inte att jag kommer ”ta mycket mer ansvar” än vanligt. Livet kommer se ut som den såg ut igår.. 20 år mycket??? nää då!  Imorgon blir det lite små firande här i Ö-sund kommer säkert bli jätte roligt. Både jag och Armin fyller år på samma dag så det blir nog jätte roligt när våra närmaste vänner har fixat lite åt oss:)

Jaja hejdå 19- åriga Francine, det har varit ett bra år. Har hänt mycket fast ändå inte. Jag har ialla fall blivit mer bekvämare med mig själv och testat nya saker och lärt känna många nya vänner för livet. Gjort många roliga saker. Ångrar inte en dag. Tack GUD!!! för att varit med mig varje dag, beskyddat mig, hjälpt mig och gör mig till en starkare person varje dag. Jag har varit frisk och mått bra hela året och jag ber dig Gud att vara med mig de kommande åren i mitt liv. Min familj och min underbara mamma. Lovar att fortsätta göra henne stolt! Idag ler jag varje dag när jag tänker på vart jag är i mitt liv. Jag är bekväm, tar inte åt mig vad folk tycker om mig, starkare än någonsin och jag studerar, jobbigt men fortfarande nöjd över mitt liv just nu. Mina höjdpunkter som 19-årig:

  • Tatuerade mig ( haha kanske inte det största som har hänt)
  • Börja studera på Mittuniversitet
  • Provade på att flytta till London
  • Rest på London och Rhodos
  • Fått starkare band med min mamma och en av mina bästa vänner
  • Härlig sommar, bästa värdret och roligt umgänge
  • Summerburst
  • Lärt känna massa nya underbara människor
  • ATT JAG HAR VARIT FRISK OCH VAKNAT VARJE MORGON !!!

Nu går man in där sifforna slutar på  o (tjugo)  om tio år slutar dem på i (tretti, femti), hejdå -ton (nitton) no more a teenager :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0