LOO WEEKEND

Jaa har haft en looo weekend. Blev ledig sen klockan 14 i torsdag. Hur härligt som helst! I Fredags åkte jag in till Göteborg. Det blev förkrök på kycklingsbaren sen utgång till Trädgårn som hade öppet igen. Det var jätte roligt och jätte bra musik. Och aa vad som hände där hehe stannar där. Igår (Lördag) var vi hela dagen hos Rebecka och bara tog det lugnt sen på kvällen tänkte gå ut på en bar och dricka och kolla på matchen. Men den visades inte någonstans (PSG- Real Madrid som spelade på Ullevi) så vi gick till Lilla London och drack:) Sen åkte jag hem. Idag har bara varit hemma och tagit det lugnt och städat innan mamma kommer från Tyskland loooo.

Nu ska jag kolla på lite filmer och kanske beställa min säng looo! Pööss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0