LONDON 2K14

Den 31 januari - 7 januari åkte jag till Amran och Meron i London för att fira nyår och hälsa på dom tillsammans med 4 andra underbara tjejer. Glömde min kamera hemma i Östersund, så det blev inte så många bilder som det brukar... Men några blev det och dom väcker minnen och det är ganska fantatiskt! 
 
På Westifled i Sherperds Bush på Nandos. Har alltid velat äta där och min kära vän Amran bjöd mig och vi åt som vi aldrig hade sett mat innan :) 
Jag och min kärlek Miriam framför Westfield
Efter en hård o tuff utgång i Vauxhall somnade Sara o Miriam påvägen hem
Och självklart the one and only Amran somnade oxå ..
 
Va en fantatisk, lugn resa. Trots all "plugg" och missade några utgångar så är jag nöjd med resan, men det gick för fort..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0