13 Januari 2014

Heej!
Back to the blog world :) Imorse hade jag min andra anatomi tenta (jaa, på en lördag). Det gick åt ******** , så det känns surt. Hoppas jag klarar det nästa gång i alla fall. Ska försöka komma på en ny studieteknik. Nu känns allt bra igen, veckan har varit både upp o ner. Nästa vecka är jag iaf fri från skolan. Ska börja jobba på ett nytt ställe på måndag, spännande! Ska bli så skönt med lite extra cash varje månad :) Hoppas att jag trivs :) Men ikväll gick jag och Bina till Martin på kvällen, dom hade korridorsfest. Jätte roligt så synd att vi var tvunga att lämna för att gå til Plaza. Fy hatar verkligen den klubben, vet inte varför men hatar den verkligen. Vi gick efter mindre än 30 minuter... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0